Sain viime viikolla tilaamani kirjat ja vaikka olisi muutakin tekemistä niin eihän niitä voinut jättää sängyn viereen odottamaan. Selattuani Marian ihanan Väinölä-kirjan (oli se minulla jo aiemmin kirjastosta lainassa) oli pakko aloittaa Joanne Harrisin kirja.
Ensin oli iki-ihana "Pieni suklaapuoti", sitten Viannen tarina jatkui "Karamellikengissä" ja nyt Vianne palaa Lansquenetiin kirjassa "Persikoiden aikaan". Kirja oli taas niin hypnoottinen että tuskin pystyi muuta viikonloppuna tekemään kuin lukemaan ja lukemaan ja luettuahan se tuli. Suosittelen!
"Sonderkommando-Tarinani Auschwitzistä" haluan lukea koska toissa kesänä kävimme Auschwitzissä ja Oprahin tarina on mielenkiintoinen.
 
Last week I got the books I had ordered and though there'd be other things to do how could I leave the books to wait beside my bed. After seeing through Maria Malmströms wonderful book about her dollhouse Väinölä (which I had already earlier borrowed from the library) I just had to start Joanne Harris book.
First there was the wonderful "Chocolat", then Vianne's story continued in "The Lollipop Shoes" and now Vianne returns to Lansquenet in "Peaches for Monsieur le Curé". The book was so hypnotizing that all I could do during the weekend was just to read and read until I finished the book. I recommend!
"Sonderkommando- Dans l'enfer des chambres à gaz" (In the Hell of Gaz Chambers of Auschwitz) I want to read since we visited Auschwitz  in summer 2011 and "Oprah - the Biography" is surely interesting.